Zero-obesity
Zero-obesity
Zero-obesity
Zero-obesity
Zero-obesity
Zero-obesity
Zero-obesity
Zero-obesity
Zero-obesity
Zero-obesity

CVIČENÍM NĚJAKÉ PARTIE NEZHUBNETE TUK V DANÉ PARTI

Jeden z nejčastějších dotazů, který nám chodí je: "co mám cvičit, abych zhubla/zhubnul břicho, co mám cvičit, abych zhubla/zhubnul nohy, zadek...?"

Abychom vše uvedli na pravou míru: NEUSTÁLÝM CVIČENÍM JEDNÉ PARTIE NEZHUBNETE TUK V DANÉ PARTII. Nemůžete ovlivnit, okdud bude tělo tuk spalovat, stejně jako neovlivníte, kam tělo tuk ukládá. Naopak takovým cvičením hrozí přetrénování daného svalu a úraz. Cvičením posilujete svalstvo a podle druhu tréninku i spalujete něco málo tuku, ten se ale pálí v místech, kde si tělo samo určí.

Takže pokud už jste se rozhodli chodit do posilovny nebo provádět jiná cvičení, vždy se zaměřte na zpevňování a procvičení celého těla, protože svalová stavba musí být rovnoměrná hlavně ze zdravotních důvodů. Pánové často cvičí horní polovinu těla a nohy vypouštějí, ženy přehnaně často cvičí nohy, břicho a vypouštějí zbytek těla. 

Teď se ale vraťme ke spalování tuku. Snad už všichni pochopili, že zhubnout tuk třeba pouze na břiše nejde, takže vám sdělíme jak zatočit s tuky v celém těle. Ne nadarmo se říká, že 70% úspěchu je ve stravě a ani my vám to neřekneme jinak. Mnoho lidí dělá chybu v tom, že jí buď hodně nebo málo. Když je jídla hodně a kalorií nadbytek, tak je všem jasné, že přibíráme na váze. Co ale případy "nic nejím a pořád jsem tlustá/tlustý"? Tam je problém podvyživeného organismu, tělo nedostává pravidelný příjem živin, tak si ukládá zásoby do tuků. Představte si, že dostanete jedno jídlo a nikdy nevíte, kdy dostanete další. Co s ním uděláte? Schováte si ho na horší časy... A přibližně tak funguje i vaše tělo s tukem. Další chybou je nedostatečný příjem sacharidů. Hodně lidí si myslí, že když drasticky omezí jejich příjem, tak zhubnou. Ale tělo při velkém nedostatku sacharidů začne ve většině případů čerpat energii spalováním svých svalů, svaly se tím změnšují, ale tuk pořád zůstává na svém místě.

Jak to tedy dělat správně? Nejdůležitější je jíst pravidelně 5-6x denně v menších dávkách s vyváženým poměrem bílkovin, sacharidů a tuků a mít tak své jídlo absolutně pod kontrolou. Při snaze hubnout je důležitý vyšší příjem bílkovin pro udržení svalové hmoty, nízký příjem tuků a umírněný ne však vyloženě nízky příjem sacharidů. Přesné dietní nutriční hodnoty na jeden den má každý jiné, ale o jejich přesném počtu máme jiný článek. Přidáním vhodného pohybu jdete ruku v ruce ke své vysněné postavě. Vhodným pohybem je silově kondiční trénink zakončený kardiem. Takže opravdu nemusíte dělat denně 500 dřepů pro štíhlejší stehna, tím spalování tuku neurychlíte, pouze jednostranně zatěžujete sval.

Snad už je vše dobře vysvětleno. Kdo si nevíte rady se správným jídelníčkem, tréninkem nebo s čímkoliv v této oblasti, nezapomeňte, že jsme tu pro vás.


CVIČENÍM NĚJAKÉ PARTIE NEZHUBNETE TUK V DANÉ PARTI

Kontakt
  • VS commodum, s.r.o.
  • Lihovarská 1199/10
  • 716 00 Ostrava, Radvanice
  • IČ: 25869604, DIČ: CZ25869604
  • +420 776 216 031
  • netucni@gmail.com

Sledujte nás!
Neváhejte nám napsat!