Zero-obesity
Zero-obesity
Zero-obesity
Zero-obesity
Zero-obesity
Zero-obesity
Zero-obesity
Zero-obesity
Zero-obesity
Zero-obesity

CHCI ZPEVNIT, JAK NA TO?

Pomůžou na zpevnění zadku, stehen a břicha dřepy, výpady a sedy lehy? Nebo jaký cvik zařadit? A nepřiberu z toho do stehen? Nezmohutním ještě víc? Toto dnes důkladně probereme.

Kdyby měly dotazy na hubnutí svou hitparádu, tak tato otázka by obsazovala první místo až na výjimky asi navždy. Abychom ale mohli rozebrat, co je na zpevnění nejúčinnější zbraní, musíme si především vysvětlit, co to vlastně to zpevnění je. Protože stejně jako většina jiných témat i toto je chápáno od zákládů špatně a to vede i k chybným závěrům a zbytečným pokusům, jak dosáhnout dobrého výsledku.

Většina lidí vnímá zpevnění těla jako určité zlepšení formy těla. Své tělo lidé vnímají jako měkké, ochablé, přičemž doufají, ze cvičením se ta hmota trochu zvedne, chytne nějaký tvar, ztvrdne na dotyk a celkově bude lépe vypadat. A hledají na to vhodné cviky. Pokud to taky takto vnímáte, pak tuto teorii zahoďte rychleji než zápalku, jejíž plamen se nekompromisně blíží k vašim prstům.

Jak to doopravdy je? Co se skutečně děje? V těle není žádná hmota. Tělo má jasně dané složení. Pomineme-li orgány, kosti atd, tak laicky vysvětleno má tělo především a pouze svaly a tuky. Žádná jiná hmota, která by šla tvarovat, tam není. Lze si udělat jednoduchý test třeba na své noze. Zatnete-li svaly své nohy a zkusíte-li ji prohmatat, tak cokoli, co není vyloženě pevné na dotyk, je tuk. A to, co je pod ním, to pevné, to je sval. A zpevnění není nic jiného než spálení všech těch tuků a posílení těch svalů pod nimi. Čím více budou tuky ubývat a svaly přibývat na síle, tím více se bude "ona hmota" zvedat, chytat tvar, bude pevnější na dotyk, vše půjde přesně tím směrem, kterým chcete.

A jak toho docílit? Dřepy nebo sedy lehy skutečně pomůžou pouze těm geneticky nejnadanějším. Ale 95% lidí na to musí jít jinak. Cvičením samotným zřejmě onu vrstvu tuku nikdy nespálíte. Pouze úprava stravy správným směrem vám pomůže zbavit se těch tuků. A trénink to celé ještě podpoří, navíc stimuluje svaly k růstu a zpevnění. Ale nelze spoléhat jen na cvičení, nebo hledat jeden ideální cvik. Žádný neexistuje. Někdy začnou svaly růst rychleji, než se dostaví úbytek tuku. Ale to není důvod podlehnout hluboké panice, v zoufalství se úplně přestat hýbat a častokrát ještě nasadit i hladovku. NE. Důležité je vytrvat. Každá snaha chce svůj čas. Jednou ty tuky dolů půjdou a pěkné svaly vykouknou na povrch. Jen žádnou paniku, že naberete na objemu. To je velká chyba.

Odpověď na dněšní otázku, jak se zpevnit, tedy je - žádné cviky vás jen tak nezpevní. Potřebujete spálit tuky a posílit svaly a na to samotné dřepy s nejvyšší pravděpodobností nebudou stačit. Musíte změnit především stravování. Spalovat tuky jde především správnou stravou. Strava na to má ten největší vliv. Jestli chcete cvičit, cvičte celé tělo a ne jen některé partie. Není nic horšího než postava, která má posílené jen některé svaly.

Takže nezapomeňte - zpevnit znamená posílit svaly a spálit tuky, o nic jiného se nejedná.


CHCI ZPEVNIT, JAK NA TO?

Kontakt
  • VS commodum, s.r.o.
  • Lihovarská 1199/10
  • 716 00 Ostrava, Radvanice
  • IČ: 25869604, DIČ: CZ25869604
  • +420 776 216 031
  • netucni@gmail.com

Sledujte nás!
Neváhejte nám napsat!